Faith Work Success

Organizatori događaja


Event planiranje – organizacija događaja je industrija koja se poslednjih godina razvija neverovatnom brzinom. Shodno tome neprekidno raste i potražnja za kvalitetnim stručnjacima iz ove oblasti koji su spremni da u svakom trenutku uspešno organizuju i najmanje, i najveće događaje.



Događaji – eventi mogu se podeliti u 4 grupe u zavisnosti od djelatnosti za koju se sam događaj organizuje:
  • Proslave (jubileji, smotre, žurke, vjenčanja, godišnjice, rođendani…)
  • Edukacije (konferencije, sastanci, kongresi, seminari…)
  • Promocije (lansiranje proizvoda, sajmovi, modne revije, izložbe…)
  • Ostali događaji (festivali, koncerti, komemoracije…).
Razlozi organizovanja događaja razlikuju se u zavisnosti od djelatnosti preduzeća, Najčešći su:
  • podizanje zapaženosti u javnosti
  • stvaranje odnosa poverenja
  • jačanje imidža firme
  • zbližavanje sa klijentima-kupcima
  • nagrađivanje zaposlenih
  • promocija proizvoda ili usluge

Proces planiranja, organizacije i realizacije jednog događaja (koncerta, konferencije, rođendana, modne revije, svadbe, žurke…) veoma je složen. Iz potrebe da se ništa ne prepusti slučaju, firme sve više unajmljuju organizatore događaja/ event planere
Organizacija posebnih događaja predstavlja pravu priliku za isticanje novih proizvoda ili važnih poruka koje kompanija/firma želi pokazati svojim potrošačima.

Iako takvi događaji traju obično sat vremena, potpuno je jasno da uspješno realizovani zahtijevaju dugotrajne sate i dane priprema kako bi se pažnja javnosti usmjerila na ciljanu poruku umjesto na sitna, ali neugodna iznenađenja.

Na šta treba pripaziti? Tako se ponekad događa da pojedini javni događaji, umjesto po svrhi za koju su organizovani, postanu  tema prepričavanja po lošoj hrani, katastrofalnom ozvučenju i slično. Stoga na takve događaje treba gledati kao na takmičenje, a to znači da je za sve potreban plan i scenario. Sve pojedinosti moraju biti vezane uz glavnu temu, glavnu poruku, a baš svaka pojedinost i uloga svake osobe moraju biti dobro osmišljeni. Reditelj (priprema scemože biti zadužen za sve pojedinosti ili 'pak nadgledati određeni broj ljudi koji imaju različite zadatke. Kao drugi korak potrebno je odrediti glavnu temu događaja — njenu svrhu, ciljeve koje kompanija želi ostvariti i koji želi stvoriti. Zatim slijedi utvrđivanje rokova za različite elemente događaja. Potrebno je precizirati rokove do kojeg moraju biti spremni govori prezentera, datum do kojega treba poslati pozivnice i rok do kojega sedma sila mora organizatora izvjestiti o svojim potrebnim potrebama kao što su platforme za TV kamere, kablovi, telefoni, računala i slična oprema za novinare. Nužno je organizirati redovne sastanke sa svim članovima tima koji su uključeni u organizaciju događaja kako bi se uvjerili da svi zadaci teku po planu. Mjesto događaja potrebno je posjetiti najmanje jedan dan prije "dana D" kako bi se provjerili svi detalji i što manje toga prepustilo slučaju. Što je događaj veći, prostor treba ranije provjeriti.

Sve u svemu, kako bi izbjegli sve ono što ne želite uvijek je bolje prepuštiti stvari ljudima koji znaju svoj posao.

No comments:

Post a Comment


Please be pattient

Instagram feed

Featured

MADEROTERAPIJA, da ili ne?

Vjerovatno ste u moru objava kako na društvenim mrežama tako i na portalima za njegu i ljepotu, mogli da čujete pojam maderoterapije. Kaka...